استوریج های هیبرید Hitachi

  • 0

استوریج های هیبرید Hitachi

 

HYBRID STORAGE SYSTEMS

خانواده-استوریج-های-هیتاچی-Hitachi

سیستم های استوریج هیبریدی شرکت هیتاچی

تبدیل داده ها به اطلاعات با ارزش سازمانی به چه معنی است؟

برای افزایش سرعت در فعالیت های کاری و کاهش ریسک در مدت زمان Downtime سیستم ها، استفاده از سیستمهای ذخیره سازی هیبرید و استوریج های فلشی  All-Flash Enterprise بهترین گزینه می باشد. برای تامین یک TCO خیلی پایین برای ساختار فایل، استوریج های NAS High-Enterprise پیشنهاد می شود.

بصورت کاملا امن داده های موجود در دیتاسنتر ها و ساختارهای ابری شما ذخیره و بازیابی و به اشتراک گذاشته می شوند. این مهم توسط Object Storage های پیشرفته انجام می پذیرد که دیتای خام را به اطلاعات با ارزش قابل استفاده تبدیل می شود به تعبیر دیگر در دسترس بودن بیشتر اطلاعات و نیز مدیریت آسان آن در بهره برداری بسیار مهم می باشد. همانطور می دانید شرکت هیتاچی در تکنولوژی های مربوط به استوریج های Virtualization جزو لیدر های اصلی می باشد و سیستمهای اطلاعاتی این شرکت پلتفرمهایی را پیشنهاد می کنند که در آنها از قابلیت های Abstraction یا همان خلاصه سازی داده ها استفاده می شود که این قابلیت کمک می کند تا اطلاعات در دسترس رنج وسیع تری از محیط های کسب و کار قرار گیرد.

شرکت هیتاچی استوریجهای فلشی و سیستمهای NAS و پلترفرم های مخصوص محتوا را با هم به مشتریان پیشنهاد می کند تا بتواند کلیه ساختار اطلاعاتی را یکپارچه سازد.

با توجه به برنامه و Application حیاتی سازمان خود تصمیم گیری کنید!

برای انتخاب بهتر سیستم ذخیره ساز ابتدا باید نیازهایی که در ساختار اطلاعاتی داریم لیست شود و سپس با توجه به نیازهای محیط کسب و کارمان یک تکنولوژی و یا یک خانواده استوریج را انتخاب و در نهایت با گرفتن مشاوره از تیم های فنی و مهندسی دستگاه استوریج مورد نظر را خریداری نمود.

سیسمهای اطلاعاتی استوریج شرکت هیتاچی معمولا در خانواده های ذیل تقسیم بندی می شوند:

Enterprise Unified Storage Systems

High-Performance NAS Systems

Object Storage


Log out of this account

Leave a Reply

آخرین دیدگاه‌ها

    دسته‌ها