معرفی کمپانی Hitachi Data Systems

معرفی کمپانی Hitachi Data Systems

معرفی کمپانی Hitachi Data Systems

معرفی کمپانی های ذخیره سازی اطلاعات

Video Player

 هیتاچی، (به ژاپنی: 株式会社日立製作所) شرکت خوشه‌ای ژاپنی و چندملیتی خدمات مهندسی و صنایع الکترونیکی است، که بطور عمده در زمینه‌های تولید لوازم الکترونیکی، رایانهای و ماشین‌آلات صنعتی فعالیت می‌نماید.

دفتر مرکزی این شرکت در چیودا، توکیو قرار دارد. شرکت خوشه‌ای هیتاچی در ۱۱ حوزه دارای فعالیت است، که عبارتند از: سیستم‌های مخابراتی و سامانه‌های اطلاعاتی، سخت‌افزارهای رایانه‌ای، تجهیزات الکتریکی، سیستم‌ها و تجهیزات نیروگاهی، زیرساخت‌های شهری و صنعتی، صنعت خودروسازی، لوازم و قطعات الکترونیکی، ماشین‌آلات ساخت‌وساز، سازه‌های فلزی، فناوری هوافضا و ارائه خدمات مالی.
بخشی از سهام این شرکت در بازار بورس توکیو مبادله می‌شود، همچنین جزئی از شاخص نیکی ۲۲۵ و تاپیکس ۱۰۰ به‌شمار می‌آید. شرکت هیتاچی در سال ۲۰۱۲ در فهرست فورچون جهانی ۵۰۰ در رتبه ۳۸ از بزرگترین شرکت‌های جهان، قرار گرفت.

Hitachi Data Systems ارائه دهنده سیستمهای سخت افزاری، نرم افزارها و سرویسهای ذخیره سازی اطلاعات از سطوح متوسط تا کاملا پیشرفته است. این شرکت بطور کامل زیرمجموعه ای از شرکت Hitachi و بخشی از شاخه Hitachi Information Systems and Telecommunication این شرکت می باشد.
HDS در سال 1989 بصورت مشترک با شرکت Electronic Data Systems ، کار خود را در بازار IT با ساخت، فروش و پشتیبانی سیستمهای Mainframe سازگار با IBM آغاز نمود و در سال 1999 با خرید شرکت EDS و تغییر استراتژی خود، تمرکز خود را از Mainframe ها و تجهیزات پردازشی بر روی سیستمهای ذخیره سازی معطوف نمود.
موفقیت این استراتژی تا به آنجا پیش رفت که در حال حاضر بیش از 50 درصد از 100 شرکت بزرگ ایالات متحده(100 Fortune) از محصولات این شرکت در مراکز داده خود بهره می برند.
اصلی ترین محصولات این شرکت را SAN Storage های بسیار پیشرفته این شرکت تشکیل می دهند، در حال حاضر شرکت HDS پیشرفته ترین SAN Storage در دنیا را طراحی، ساخت و به بازار ارائه نموده است. Hitachi Virtual Storage Platform (VSP) با استفاده از کلیه تکنولوژیهای موجود در این زمینه و مجازی سازی در کلیه لایه ها، یک محیط دخیره سازی کاملا انعطاف پذیر، قابل گسترش و کارا در شبکه ذخیره سازی اطلاعات فراهم می آورد.

از دیگر محصولات این شرکت در این حوزه می توان به Hitachi Content Platform که یک Object Storage توزیع شده است اشاره نمود که یکی از ملزومات پایه ای HDS Cloud Architecture میباشد .
همچنین نرم افزارهای Storage Management، Cloud Storage و IT Operation از محصولات نرم افزاری این شرکت می باشند.

این مجموعه با تجربیات ارزنده ای که در طول سالیان در خصوص مشاوره طراحی و پیاده سازی راهکارهای ذخیره سازی برای شرکت های همکار و شرکت های متوسط و بزرگ انجام داده است می تواند مجموعه شما را در برابر مشکلات بزرگ و راهکارهای مورد نیازتان یاری نماید.


Log out of this account

Leave a Reply

آخرین دیدگاه‌ها

    دسته‌ها