هارد دیسک وسترن دیجیتال 1 ترابایت قرمز 3.5 اینچ

هارد دیسک وسترن دیجیتال 1 ترابایت قرمز 3.5 اینچ

هارد دیسک وسترن دیجیتال 1 ترابایت قرمز 3.5 اینچ

فرمول وسترن دیجیتال برای موفقیت نقشه راهی بوده که این شرکت را به تولید ظرفیت های بالاتر در اندازه های 2.5 و 3.5 اینچی سوق داده است. شرکت وسترن دیجیتال اکنون طیف وسیع تری از هارد دیسک های مناسب برای سرور را به مشتریان خود ارائه می دهد. اکنون هارد دیسک وسترن دیجیتال WD Caviar Red تنها راه حلی برای سرور محسوب نمی شود بلکه انقلابی در این زمینه محسوب می گردد.

تجربه تکنولوژی نوین در هارد دیسک سرور وسترن دیجیتال

تمامی قطعات، کد نویسی ها و تصمیماتی که برای تولید این هارد دیسک ها اتخاذ گردیده است بر اساس تجاربی بوده است که شرکت وسترن دیجیتال در طراحی و عرضه سیستم های سرور داشته است. هارد دیسک وسترن دیجیتال WD Red برای تحقق ظرفیت های عظیم در سرور تولید گردیده اند و با نرم افزارهای ارائه شده اطمینان پذیری و محافظت از اطلاعات شما در برابر نقص سیستم برق و مشکلات پاور محقق گردیده است.

تجارب در سرور

در تمامی فرهنگ های دنیا اولین اصل مهم و توجه برانگیز آثار ماندگار هستند و شرکت وسترن دیجیتال ماندگاری و دوام را در تولید هارد دیسک های سرور مورد توجه قرار داده است. با بهره مندی از تکنولوژی برتر، هارد دیسک سرور وسترن دیجیتال WD Red جلوه گر محصولی هستند که بیشترین تست ها را در حفظ سازگاری با اکثریت محصولات مرتبط با سرور موجود در بازار دارا هستند و این بدان معنا خواهد بود که وقتی شما دیگر لوازم و تجهیزات سرور خود را  تهیه نمودید می توانید در سازگاری هارد دیسک سرور وسترن دیجیتال WD Red با آن تجهیزات اعتماد داشته باشید. افتخار شرکت وسترن دیجیتال محصولات آنها بوده و دیدگاه و هدف آنها اشتراک گذاری محصولاتشان با مشتریان می باشد.

هارد دیسک سرور برای سیستم های خانگی

با هارد دیسک وسترن دیجیتال WD R​ed و اتصال آن به سیستم های شبکه خانگی از مزایایی همچون تماشای فیلم ها و استفاده از انواع مدیا بر روی شبکه و در اشتراک گذاری با تمامی دستگاه ها همچون دیگر کامپیوترها و لب تاپ ها ، تلویزیون یا موبایل هایتان استفاده نمایید و از امکاناتی همچون تهیه پشتیبان و اشتراک گذاری فایلها سریعتر و راحتتر از همیشه بهره مند گردید. اکنون با استفاده از هارد دیسک های 4 ترابایتی و استفاده از 5 هارد دیسک می توانید تا 200 ترابایت فضای ذخیره سازی بصورت شبکه برای منزل خود تهیه نمایید

سیستم سرور برای دفاتر و شرکت های کوچک

با استفاده از هارد دیسک وسترن دیجیتال WD R​ed بازده و کارایی کسب و کار خود را افزایش دهید. هارد دیسک سرور وسترن دیجیتال WD Red با سازگاری بالا توان اتصال به شبکه فعلی شما را بدون در نظر گرفتن اینکه از چه تجهیزاتی استفاده می نمایید دارا هستند. بازده کار خود را با گسترش قدرت اجرایی کارمندانتان در دسترسی و اشتراک گذاری فایلهایشان افزایش دهید.

بالابردن اطمینان پذیری و پایداری

از آنجهت که سیستم های سرور همواره روشن هستند، استفاده از هارد درایوی که از پایداری و طول عمر و کیفیت بالایی برخوردار باشد ضروری و حیاتی می باشد. با افزایش 35 درصدی MTBF  هارد دیسک سرور وسترن دیجیتال WD R​ed به نسبت هارد دیسک های معمولی، این هارد دیسک ها اطمینان و پایداری بیشتری را عرضه می کنند.

سازگاری سرور

تکنولوژی پیشرفته ای که در فریم ویر هارد دیسک WD Red بکار رفته است باعث شده که این هارد دیسک ها در هر محیطی و با هر تجهیزات NAS و RAIDD سازگاری داشته و بازده و سلامت اطلاعات شما را افزایش ببخشند.

توازن فیزیکی مناسب

هارد دیسک سرور وسترن دیجیتال WD R​ed با بهره گیری از تکنوولوژی توازن dual-plane بازده کلی و طول عمر بسیار بالایی را ارئه می نمایند. هارد دیسک هایی که از این تکنولوژی بهره نبرده باشند و بخوبی بالانس نباشند در کل سیستم سرور ایجاد لرزش و ویبره و صدا نموده و عمر هارد دیسک را کاهش داده و بازده و سرعت کلی سیستم را کاهش می دهند.

حرارت پایین تر در هنگام کار

با استفاده از هارد دیسک وسترن دیجیتال سرور WD ​Red بهای پرداختی انرژی الکتریکی و برق خود را کاهش داده و در کاهش ایجاد آلودگی زمین سهیم باشید. طراحی خلاقانه ای که در هارد دیسک سرور WD Re​d بکار رقته است مصرف کمتر انرژی و همچنین ایجاد حرارت کمتر را باعث شده و آنرا به گزینه مناسبی برای سیستم هایی که باید بصورت شبانه روزی در طول سال روشن باشند تبدیل نموده است.

تکنولوژی این هارد دیسک ها بازده سیستم سرور را افزایش داده و مشکلات متداول هارد دیسک های معمولی در سرور را ندارد. مشکلاتی همچون نگرانی از عدم سازگاری، قابلیت ارتقاء، قابلیت یکپارچه سازی و دیگر نگرانی هایی که با استفاده از هارد دیسک های معمولی خواهید داشت را تجربه نخواهید نمود.


Log out of this account

Leave a Reply

آخرین دیدگاه‌ها

    دسته‌ها