استوریج های QNAP

استوریج های QNAP

tplink

QTS چیست؟
QTS

ساده، امن، توسعه پذیر و قابل اطمینان

QTS 4 سیستم عاملی بر پایه لینوکس است که جهت ارائه برنامه ها و خدمات با کارایی بالا طراحی شده است تا نیاز های شما در به اشتراک گذاری فایل ها، مدیریت حافظه، تهیه نسخه پشتیبان، محیط های مجازی، وظایف چند رسانه ای، نظارت و … را بر طرف نماید.

دسکتاپ

رابط کاربری گرافیکی ساده، چند پنجره ای و چند وظیفه ایِ QTS 4 به صورت طراحی شده است تا مدیریت ذخیره ساز و به اشتراک گذاری فایل ها در پلت فرم های مختلف را ساده کند. مدیریت حساب های کاربری را تسهیل کند، برنامه های مجازی سازی را اجرا کند شما بتوانید از ذخیره غنی برنامه های خانگی آن استفاده کنید، از مجموعه های چند رسانه ای لذت بیشتری ببرید و در صورت نیاز با نصب مجموعه ای وسیع از برنامه های کاربردی، قابلیت های ذخیره ساز خود را گسترش دهید.

 

ساده، بدون نیاز به آموزش

دسکتاپ نوآورانه QTS 4 تقریبا نیازی به هیچ فرآیند آموزشی ندارد. این دسکتاپ مدرن و زیبا شما را شگفت زده خواهد نمود. این دسکتاپ با طرح دیداری و قابل فهم خود، تجربه ی استفاده از ذخیره ساز را برای شما ساده خواهد کرد و همزمان با زیبایی خود با سلیقه شما سازگار خواهد بود.

 

tplink

 

چند پنجره ای، چند وظیفه ای

در QTS 4 شما قادر هستید چند پنجره باز کنید و به صورت همزمان چند وظیفه را نیز اجرا کنید. هیچ نیازی نیست تا صبر کنید یک وظیفه به اتمام برسد تا سپس وظیفه ی بعدی را شروع نمایید. برنامه ها را می توان در یک نوار ابزار minimize کرد، تا شما بتوانید یک دید کلی از برنامه های باز داشته باشید تا در صورت نیاز بتوانید به سرعت بین آنها جابجا شوید. به عنوان مثال ایستگاه فایل را در نظر بگیرید، شما می توانید دو پنجره ایستگاه فایل باز کنید و با کشیدن و رها کردن فایل ها بین این پنجره ها، بازده عملیات روی فایل ها را افزایش دهید.

tplink

 

دسکتاپ هوشمند

• تجربه کاربری بی نظیر

QTS 4.0 با بیان دیداری خود، با شما سخن می گوید و از طریق ویژگی drag-and-drop با شما ارتباط برقرار می کند. این سیستم عامل با طراحی هوشمند خود تجربه ای گسترش یافته از دسکتاپ کامپیوتر را به شما ارائه میدهد: منو ی اصلی، داشبورد هوشمند، قابلیت drag-and-drop آیکون ها، دسکتاپ های چند گانه، تصاویر پس زمینه شخصی، نوار ابزار هوشمند و … فهرستی بلند از امکانات این دسکتاپ هوشمند هستند.

 

tplink

 

• منوی اصلی

منوی اصلی، برنامه های فعال، تنظیمات سیستم و برنامه های اضافی که از مرکز برنامه نصب شده اند را به صورت منظم به شما ارائه میدهد تا در یافتن سریع مورد دلخواه به شما کمک کند. شما می توانید با کشیدن و رها کردن آیکون هایی که به صورت مکرر از آنها استفاده می کنید به دسکتاپ، برای دسترسی سریعتر از آنها میانبر ایجاد کنید.

 

tplink

 

 

• با drag-and-drop از آیکون ها میانبر بسازید

شما با کشیدن و رها کردن آیکون ها از منوی اصلی یا control panel به دسکتاپ خود، می توانید با توجه به تنظیمات خود از آیکون ها میانبر بسازید. همچنین می توانید با انتخاب و کشیدن آیکون های یک دسکتاپ به دسکتاپی دیگر به صورت گروهی از آنها میانبر تهیه کنید.

 

tplink

 

• تنظیمات دسکتاپ

چهار گزینه برای صفحه نمایش دسکتاپ موجود است. شما می توانید بین نمایش دسکتاپ با Thumbnail های کوچک (تنها آیکون برنامه ها) یا با Thumbnail های با جزئیات (آیکون ها با توضیحات) انتخاب کنید. همچنین می توانید حالت پنجره را به حالت Tab تغییر دهید و تجربه ای مشابه کار با تبلت داشته باشید.

 

tplink

 

• منابع آنلاین

تنها با یک کلیک، فهرستی از منابع موجود برای کمک به شما جهت دسترسی به دانش و پشتیبانی دائمی در صورت نیاز، ارائه می شود که شامل: شروع سریع، راهنمای QTS، آموزش ها، QNAP Wiki، فروم QNAP، خدمات مشتریان و بازخورد می باشد.

 

tplink

 

• جستجوی سریع

نوار جستجو، روشی سریع برای جستجوی فوری در تنظیمات سیستم و محتوای راهنمای QTS با استفاده از کلید واژه های مرتبط را ارائه می دهد. نتایج جستجو همزمان با تایپ کردن شما نمایش داده می شوند.

 

tplink

 

 

• تصاویر پس زمینه شخصی

دسکتاپ QTS 4.0 را شخصی کنید و به قدرت تخیل خود قدرت پرواز دهید. می توانید به سادگی با انتخاب از میان آثار هنری داخلی، ظاهر دسکتاپ خود را شخصی کنید و در صورت تمایل حتی می توانید عکس های خود را برای این کار آپلود کنید.

 

tplink

 

• آگاهی رویداد ها

آگاهی رویداد ها اطلاعات طبقه بندی شده سیستم را به شما ارائه می دهد که به شما در دریافت لحظه ای به روز رسانی هشدارهای سیستم و سایر پیغام های خطا کمک می کند.

 

tplink

 

• دستگاه خارجی

دکمه دستگاه خارجی، روشی ساده برای دسترسی به دستگاه های متصل شده مانند سایر دستگاه های حافظه و پرینتر ها را فراهم می کند. این دکمه خروج امن دستگاه ها را ممکن می سازد. به عنوان مثال، هنگامی که حافظه ی متصل را جدا می کنید، از صدمه دیدن اطلاعات شما جلوگیری می کند.

 

tplink

 

• وظایف پس زمینه

وظایف فعال و کارهای برنامه ریزی شده که در پس زمینه حال انجام هستند، در اینجا به صورت واضح برای شما فهرست بندی شده اند تا بتوانید آنها را بازبینی کنید.

 

tplink

 

• داشبورد هوشمند

تنها یا یک کلیک، می توانید فورا حالت فعلی سیستم را مشاهده کنید. داشبورد هوشمند تمامی اطلاعات مهم سیستم را در یک پنل نمایش می دهد که این اطلاعات شامل: سلامت سیستم، سلامت هارد دیسک درایو، نظارت منابع، اطلاعات سخت افزار، وضعیت ذخیره سازی، وظایف برنامه ریزی شده و خوراک خبری که شما را در جریان آخرین محصولات و اطلاعات نرم افزاری قرار می دهد، می باشد. اطلاعات دقیق هر مورد با یک کلیک نمایان خواهد شد.

 

tplink

 

• چند دسکتاپ

با ویژگی منحصر به فرد چند دسکتاپ در QTS 4.0، شما می توانید برنامه های ، شما می توانید برنامه های خاص را در دسکتاپ های مختلف قرار دهید و بر اساس ترجیحات خود به راحتی بین آنها جابجا شوید. به عنوان مثال، شما می توانید از آیکون ها و یا پوشه هایی که به صورت مداوم از آنها استفاده می کنید در دسکتاپ اول خود میانبر بسازید، و پوشه های موسیقی مورد علاقه خود را در دسکتاپ دوم و سوم قرار دهید. فضای کار دسکتاپ توسعه یافته به صورت خاص جهت افزایش بهره وری شما طراحی شده است.

 

tplink

 

برنامه های تجاری قدرتمند

QTS 4 شامل برنامه های تجاری با ویژگی های بسیاری نظیر اشتراک گذاری فایل،iSCSI، مجازی سازی، تهیه نسخه پشتیبان، تنظیمات امتیاز و … است که کارایی کسب و کار را به صورت موثر افزایش می دهد.

 

tplink

 

مرکز سرگرمی خانگی

QTS 4 با خدمات متنوع و برنامه هایی برای گوشی های هوشمند، بهترین سیستم عامل برای ساخت سرویس ابر شخصی یا خصوصی، همگام سازی داده ها و به اشتراک گذاری فایل ها است.

 

tplink

Log out of this account

Leave a Reply

آخرین دیدگاه‌ها

    دسته‌ها