ماه: مارس 2017


استوریج HP MSA 2040 SAN

استوریج HP MSA 2040 SAN

استوریج HP MSA 2040 SAN
استوریج HP MSA 2040 SAN

یک سری از محصولات شرکت hp محصولات ذخیره ساز آن است. که در این رده محصولات ،ذخیره سازهای مبتنی بر تکنولوژی san از اهمیت خاصی برخوردار هستند. محصول جدید شرکت Hp به نام hp msa 2040 یک san storage است که می تواند تا حداکثر 768TB فضا در اختیار شما قرار دهد. روی این محصول امکان نصب 199 عدد هارد 2.5inch SFF SAS/MDL SAS/SSD یا 96 عدد هارد 3.5inch LFF SAS/MDL SAS وجود دارد. این محصول دارای حداکثر 8 عدد پورت فیبر نوری با سرعت 8Gb/s یا 16Gb/s است در ضمن شما می توانید بجای فیبر نوری حداکثر تا 8 عدد پورت 1 GbE/10GbE iSCSI انتخاب کنید.
در زیر به خلاصه ای از مشخصات این محصول اشاره می کنیم:

  • Capacity
    d 768TB Maximum
    Including expansion, depending on model

Drive description
(199) SFF SAS/MDL SAS/SSD or
(96) LFF SAS/MDL SAS
• Maximum including expansion, supported, depending on model
Host interface

16 Gb/8 Gb Fibre Channel (4) Ports per controller
1 GbE/10GbE iSCSI (4) Ports per controller
12Gb/sec SAS (4) Ports per controller
Supported

Storage controller
(2) MSA 2040 SAN Controller
(2) MSA 2040 SAS Controller
Supported

Storage expansion options
HPE MSA 2040 LFF Disk Enclosure or D2700 2.5-inch disk enclosure or the HPE MSA Dual I/O DC Power Carrier Grade SFF (2.5in) Drive Enclosure

Clustering support
Windows, Linux, HP-UX, OpenVMS

SAN backup support
Yes
Systems Insight Manager support
Yes

Compatible operating systems
Microsoft Windows Server 2012
Microsoft Windows 2008
Microsoft Windows Hyper-V
HP-UX
Red Hat Linux
SUSE Linux
VMware ESXi 5.x
VMware ESXi 6.x

Form factor
2U


استوریج HPE MSA 1040 SAN

استوریج HPE MSA 1040 SAN

استوریج HPE MSA 1040 SAN
استوریج HPE MSA 1040 SAN

یکی دیگر از محصولات san storage شرکت Hp به نام hp msa 1040 است که می تواند تا حداکثر 384TB فضا در اختیار شما قرار دهد. این محصول رده پایین تری نسبت به HP 2040 است روی این محصول امکان نصب 99 عدد هارد 2.5inch SFF SAS/MDL SAS/SSD یا 48عدد هارد 3.5inch LFF SAS/MDL SAS وجود دارد. این محصول دارای حداکثر4 عدد پورت فیبر نوری با سرعت 8Gb/s است در ضمن شما می توانید بجای فیبر نوری حداکثر تا 4 عدد پورت 1 GbE/10GbE iSCSI انتخاب کنید همچنین امکان انتخاب مدلی که حداکثر دارای 4 عدد پورت 12Gb/sec SAS باشد را نیز دارید.
در زیر به خلاصه ای از مشخصات این محصول اشاره می کنیم:

Capacity
384 TB Maximum
Maximum including expansion, depending on model
Drive description
(99) SFF SAS/MDL SAS or
(48) LFF SAS/MDL SAS
Maximum including expansion, depending on model
Host interface
8 Gb Fibre Channel (2) Ports per controller
1 Gb iSCSI (2) Ports per controller
10 Gb/sec iSCSI (2) Ports per controller
12Gb/sec SAS (2) Ports per controller
Supported
Storage controller
(2) MSA 1040 2-port FC Controller
(2) MSA 1040 2-port 1G iSCSI Controller
(2) MSA 1040 2-port 10G iSCSI Controller
(2) MSA 1040 2-port 12G SAS Controller
Supported
Storage expansion options
HPE MSA 2040 LFF Disk Enclosure or D2700 2.5-inch disk enclosure
Clustering support
Windows, Linux, HP-UX, OpenVMS
SAN backup support
Yes
Systems Insight Manager support
Yes
Compatible operating systems
Microsoft Windows Server 2012
Microsoft Windows 2008
Microsoft Windows Hyper-V
Red Hat Linux
SUSE Linux
VMware ESXi 5.x
VMware ESXi 6.x
Form factor
2U

 

 


استوریج HP 3PAR StoreServ 7000

استوریج HP 3PAR StoreServ 7000

استوریج HP 3PAR StoreServ 7000
استوریج HP 3PAR StoreServ 7000

یک دستگاه ذخیره ساز درجه یک با قیمتی متوسط است . از ویژگیهای این دستگاه می توان به : صرف زمان کمتر جهت مدیریت ذخیره سازی، دریافت امکانات بیشتر به نسبت هزینه انجام شده ، انجام کلیه امور بدون از دست دادن کارایی و عملکرد مناسب و داشتن قابلیتهایی برای آینده اشاره کرد . با خرید HP 3PAR StoreServ 7000 ذخیره سازی فراهم می کنید با کارایی بالا و تراکم دو برابری ماشینهای مجازی را تضمین می کند .  با سخت افزار بکار گرفته شده در این دستگاه  ذخیره سازی باریک   می توان گفت تنها پلت فرمی است که کاهش 50٪ در ظرفیت مورد نیاز را تاکید می کند . HP 3PAR StoreServ 7000 اولین محصول خانواده با یک معماری مشترک با امکان در دسترس بودن است که نیازهای شرکتهای کوچک و متوسط (SMB) را مرتفع می سازد . پس شما می توانید از پایه شروع  و رشد کنید بدون اینکه ترس از ارتقاء دردناک در آینده داشته باشید . شایان ذکر است سری HP 3PAR StoreServ 7000 در سه مدل HP 3PAR StoreServ 7200 2-node و HP 3PAR StoreServ 7400 2-node و HP 3PAR StoreServ 7400 4-node تولید می گردد که هر یک از مدلها توانایی و کارایی متفاوتی دارند

HP 3PAR StoreServ 7000 Base Configurations

HP 3PAR StoreServ 7200 2-node Storage Base  P/N: QR482A
HP 3PAR StoreServ 7400 2-node Storage Base  P/N: QR483A
HP 3PAR StoreServ 7400 4-node Storage Base  P/N: QR485A
HP 3PAR StoreServ 7200 2-node Storage Base for Storage Centric Rack  P/N: E7W49A
HP 3PAR StoreServ 7400 2-node Storage Base for Storage Centric Rack  P/N: E7W50A
HP 3PAR StoreServ 7400 4-node Storage Base for Storage Centric Rack  P/N: E7W51A
HP 3PAR StoreServ 7200 8Gb H-series Base System SAN Kit  P/N: QR488A
HP 3PAR StoreServ 7200 16Gb Virtualization Base System SAN Kit  P/N: QR489A
HP 3PAR StoreServ 7400 16Gb Virtualization Base System SAN Kit  P/N: QR510A

———————————————————————————————————–

Drive Enclosures
HP M6710 2.5 inch 2U SAS Drive Enclosure P/N: QR490A
HP M6720 3.5 inch 4U SAS Drive Enclosure P/N: QR491A

 

 


هارد دیسک وسترن دیجیتال 1 ترابایت قرمز 3.5 اینچ

هارد دیسک وسترن دیجیتال 1 ترابایت قرمز 3.5 اینچ

فرمول وسترن دیجیتال برای موفقیت نقشه راهی بوده که این شرکت را به تولید ظرفیت های بالاتر در اندازه های 2.5 و 3.5 اینچی سوق داده است. شرکت وسترن دیجیتال اکنون طیف وسیع تری از هارد دیسک های مناسب برای سرور را به مشتریان خود ارائه می دهد. اکنون هارد دیسک وسترن دیجیتال WD Caviar Red تنها راه حلی برای سرور محسوب نمی شود بلکه انقلابی در این زمینه محسوب می گردد.

تجربه تکنولوژی نوین در هارد دیسک سرور وسترن دیجیتال

تمامی قطعات، کد نویسی ها و تصمیماتی که برای تولید این هارد دیسک ها اتخاذ گردیده است بر اساس تجاربی بوده است که شرکت وسترن دیجیتال در طراحی و عرضه سیستم های سرور داشته است. هارد دیسک وسترن دیجیتال WD Red برای تحقق ظرفیت های عظیم در سرور تولید گردیده اند و با نرم افزارهای ارائه شده اطمینان پذیری و محافظت از اطلاعات شما در برابر نقص سیستم برق و مشکلات پاور محقق گردیده است.

تجارب در سرور

در تمامی فرهنگ های دنیا اولین اصل مهم و توجه برانگیز آثار ماندگار هستند و شرکت وسترن دیجیتال ماندگاری و دوام را در تولید هارد دیسک های سرور مورد توجه قرار داده است. با بهره مندی از تکنولوژی برتر، هارد دیسک سرور وسترن دیجیتال WD Red جلوه گر محصولی هستند که بیشترین تست ها را در حفظ سازگاری با اکثریت محصولات مرتبط با سرور موجود در بازار دارا هستند و این بدان معنا خواهد بود که وقتی شما دیگر لوازم و تجهیزات سرور خود را  تهیه نمودید می توانید در سازگاری هارد دیسک سرور وسترن دیجیتال WD Red با آن تجهیزات اعتماد داشته باشید. افتخار شرکت وسترن دیجیتال محصولات آنها بوده و دیدگاه و هدف آنها اشتراک گذاری محصولاتشان با مشتریان می باشد.

هارد دیسک سرور برای سیستم های خانگی

با هارد دیسک وسترن دیجیتال WD R​ed و اتصال آن به سیستم های شبکه خانگی از مزایایی همچون تماشای فیلم ها و استفاده از انواع مدیا بر روی شبکه و در اشتراک گذاری با تمامی دستگاه ها همچون دیگر کامپیوترها و لب تاپ ها ، تلویزیون یا موبایل هایتان استفاده نمایید و از امکاناتی همچون تهیه پشتیبان و اشتراک گذاری فایلها سریعتر و راحتتر از همیشه بهره مند گردید. اکنون با استفاده از هارد دیسک های 4 ترابایتی و استفاده از 5 هارد دیسک می توانید تا 200 ترابایت فضای ذخیره سازی بصورت شبکه برای منزل خود تهیه نمایید

سیستم سرور برای دفاتر و شرکت های کوچک

با استفاده از هارد دیسک وسترن دیجیتال WD R​ed بازده و کارایی کسب و کار خود را افزایش دهید. هارد دیسک سرور وسترن دیجیتال WD Red با سازگاری بالا توان اتصال به شبکه فعلی شما را بدون در نظر گرفتن اینکه از چه تجهیزاتی استفاده می نمایید دارا هستند. بازده کار خود را با گسترش قدرت اجرایی کارمندانتان در دسترسی و اشتراک گذاری فایلهایشان افزایش دهید.

بالابردن اطمینان پذیری و پایداری

از آنجهت که سیستم های سرور همواره روشن هستند، استفاده از هارد درایوی که از پایداری و طول عمر و کیفیت بالایی برخوردار باشد ضروری و حیاتی می باشد. با افزایش 35 درصدی MTBF  هارد دیسک سرور وسترن دیجیتال WD R​ed به نسبت هارد دیسک های معمولی، این هارد دیسک ها اطمینان و پایداری بیشتری را عرضه می کنند.

سازگاری سرور

تکنولوژی پیشرفته ای که در فریم ویر هارد دیسک WD Red بکار رفته است باعث شده که این هارد دیسک ها در هر محیطی و با هر تجهیزات NAS و RAIDD سازگاری داشته و بازده و سلامت اطلاعات شما را افزایش ببخشند.

توازن فیزیکی مناسب

هارد دیسک سرور وسترن دیجیتال WD R​ed با بهره گیری از تکنوولوژی توازن dual-plane بازده کلی و طول عمر بسیار بالایی را ارئه می نمایند. هارد دیسک هایی که از این تکنولوژی بهره نبرده باشند و بخوبی بالانس نباشند در کل سیستم سرور ایجاد لرزش و ویبره و صدا نموده و عمر هارد دیسک را کاهش داده و بازده و سرعت کلی سیستم را کاهش می دهند.

حرارت پایین تر در هنگام کار

با استفاده از هارد دیسک وسترن دیجیتال سرور WD ​Red بهای پرداختی انرژی الکتریکی و برق خود را کاهش داده و در کاهش ایجاد آلودگی زمین سهیم باشید. طراحی خلاقانه ای که در هارد دیسک سرور WD Re​d بکار رقته است مصرف کمتر انرژی و همچنین ایجاد حرارت کمتر را باعث شده و آنرا به گزینه مناسبی برای سیستم هایی که باید بصورت شبانه روزی در طول سال روشن باشند تبدیل نموده است.

تکنولوژی این هارد دیسک ها بازده سیستم سرور را افزایش داده و مشکلات متداول هارد دیسک های معمولی در سرور را ندارد. مشکلاتی همچون نگرانی از عدم سازگاری، قابلیت ارتقاء، قابلیت یکپارچه سازی و دیگر نگرانی هایی که با استفاده از هارد دیسک های معمولی خواهید داشت را تجربه نخواهید نمود.


بازیابی اطلاعات RAID و سرور

بازیابی اطلاعات RAID و سرور

نگران از دست دادن اطلاعات خود نباشید. خانه سخت افزار تمام اطلاعات شما را ریکاوری خواهد کرد. خانه سخت افزار با بیش از 19 سال تجربه در امر تعمیر و بازیابی اطلاعات انواع هارد دیسک و ریکاوری بازیابی اطلاعات Raid و سرور با دراختیار داشتن قدرتمندترین ابزارها و مجرب ترین متخصصین همیشه در خدمت شما عزیزان است. ما نماینده انحصاری ابر قدرتمند ترین ابزارهای بازیابی اطلاعات و تعمیر هارد از شرکت ACE Laboratory  روسیه هستیم. برترین مشاوران صنعت بازیابی اطلاعات را در تمامی دنیا به همکاری گرفته ایم. در معتبرترین مراکز آموزشی دنیا در اروپا،روسیه و امریکا دوره های لازم و پیشرفته بازیابی اطلاعات Raid ، سرور و هارد و تعمیرات تخصصی را گذرانده ایم. از برترین تکنیکها استفاده میکنیم.  از پیشرفته ترین سخت افزارها و نرم افزارهای دنیا مانند PC-3000 بهره میبریم. مجهز ترین کلین روم جراحی هارد و ابزارهای تعویض هد و پلتر را جهت عملیاتی کردن هارد دیسک خراب در اختیار داریم. پیشرو ترین مرکز در امر بازیابی اطلاعات و تعمیرات انواع انباره های اطلاعات در خاور میانه هستیم. تمامی این سخت کوشی ها در بیش از 19 سال گذشته فقط و فقط جهت رضایت شما است.

 

بازیابی اطلاعات NAS

ریکاوری اطلاعات NAS با هر نوع آرایه Raid. خانه سخت افزار مجهزترین مرکز بازیابی اطلاعات سیستم های ذخیره سازی اطلاعات مبتنی بر شبکه و اینترنت. بر پایه دانش و متخصصین مجرب توانسته ایم اطلاعات مشتریان را در اسرع وقت بصورت سالم بازیابی نموده و تحویل دهیم.

بازیابی اطلاعات ماشین مجازی

ریکاوری  ماشین مجازی با هر نوع فایل سیستم از هر نوع آرایه Raid. بازگرداندن اطلاعات پاک شده ماشین مجازی و استخراج اطلاعات داخلی انواع ماشین های مجازی VMware Server GSX – VMware ESXi – Citrix Virtual Server – Sun Ray Server – Oracle VM

بازیابی اطلاعات سرور

برگرداندن اطلاعات از هر نوع سرور و دیتا استوریج تخصص ما است. ریکاوری Server در سریع ترین زمان ممکن بدون ایجاد تغییر و تحول در سرور شما از هر نوع دستگاه DAS ، SERVER ، SAN با هر نوع برند HP-Dell-NEC-Supermicro-Lenovo-acer-Toshiba-EMC2-ORACLE و…

بازیابی اطلاعات RAID

ریکاوری اطلاعات Raid با هر نوع ساختار بصورت فارنزیک و مجازی سازی، بدون ایجاد هیچ تغییری در هارد های اصلی بدون محدودیت در نوع آرایه Raid اعم از :

Raid0-Raid1-Raid10-Raid4-Raid5-Raid5E-Raid5EE-Raid6-Raid50-Raid60


فایروال سایبروم Cyberoam Firewall

فایروال سایبروم Cyberoam Firewall

فایروال سایبروم Cyberoam Firewall
فایروال سایبروم Cyberoam Firewall

فایروال سایبروم Cyberoam Firewall ، پاسخگوی نیازهای امنیتی متفاوتی در سازمانهای مختلف می باشند . مدیران امنیت شبکه  با توجه به نیاز شبکه تحت مدیریتشان می توانند  UTM فایروال سایبروم مورد نیاز خود را با انتخاب لایسنس مستقل یا بصورت راه اندازی کنند  .

 

وقتی که شما قصد خرید یک فایروال سایبروم را دارید در واقع در ایتدا شما قیمت یک دستگاه سخت افزاری را خواهید گرفت که دارای برخی از امکانات محدود فایروال می باشد . در امکانات اولیه فایروال سایبروم ، شما گزینه هائی مانند :

–          تنظیمات مربوط به اینترفیس های شبکه و ایجاد شبکه های مخنلف

–          تنظیمات مربوط به رول های دسترسی Access Role  در بخش مربوط به فایروال

–          ایجاد کاربران ، گروهها و اعمال Policy های مربوط به آنها

–          ایجاد یک شبکه VPN و تنظیمات ارتباطی شبکه خصوصی مجازی

–          و برخی از امکانات دیگر

 

اما بخش مهمی که باید در راه اندازی یک فایروال سایبروم در شبکه به آن نیاز دارید این است که آیا در شبکه خود سروری یا سرویسی را دارید که نیاز به Publish  کردن آن در اینترنت باشد یا خیر ؟

آیا نیاز دارید که فایلهای ورودی و خروجی در شبکه شما را یک آنتی ویروس بررسی کرده و آلودگی ها را کنترل کند؟

اگر در سازمان خود از سرویسهای ایمیل استفاده می کنید آیا نیاز به آنتی اسپم در فایروال سایبروم دارید ؟

IPS بخش مهمی از امکانات هر فیروالی می باشد که این مورد نیز جزء لایسنسهای فایروال سایروم محسوب می شود .

 

بطور خلاصه اگر شما به امکانات نرم افزاری نیاز دارید  حتماً باید یکی از انواع لایسنس فایروال سایبروم را خریداری نمائید .

اگر قصد خرید فایروال سایبروم  را دارید می توانید  اشتراکهای یکساله ، دوساله و سه ساله لایسنس سایبروم را بصورت یکجا یا جداگانه بنابر نیاز امنیتی خود خریداری نمایند :
لایسنسهای جداگانه سایبروم :

  • لایسنس آنتی  ویروس و ضد بد افزار سایبروم (Antivirus and Antispyware)
  • لایسنس آنتی اسپم (AntiSpam)
  • لایسنس فیلترینگ وب و نرم افزارهای تحت اینترنت (Web and Application Filter)
  • لایسنس سیستم جلوگیری از نفوذ (IPS)
  • لایسنس فایروال نرم افزارهای تحت وب (Web Application Firewall)
  • لایسنس Outbound Anti-Spam
  • لایسنس پشتیبانی 5*8 یا 7*24

 

 

 

لایسنس های یکجا سایبروم (Cyberoam Bundled Subscription)

  • Security Value Subscription (SVS)

لایسنس فایروال سایبروم SVS پاسخگوی نیاز سازمانهایی است که نیازمند امنیت پست الکترونیکی (Mail Server Security) نمی باشند . لایسنس SVS شامل آنتی ویروس و آنتی بد افزار ، فیلترینگ وب و نرم افزارهای تحت اینترنت ، سیستم جلوگیری از نفوذ ، پشتیبانی 5*88 می باشد .

  • Total Value Subscription (TVS)

لایسنس فایروال سایبروم  TVSپاسخگوی نیاز سازمانهایی است که نیازمند امنیت جامع و کامل می باشند . لایسنس TVS شامل آنتی ویروس و آنتی بد افزار، آنتی اسپم ، فیلترینگ وب و نرم افزارهای تحت اینترنت ، سیستم جلوگیری از نفوذ ، پشتیبانی 5*88 می باشد .

  • Comprehensive Value Subscription (CVS)

لایسنس فایروال سایبروم  CVSپاسخگوی تمام نیازهای امنیتی سازمانهایی است که میزبان نرم افزارهای کاربردی تحت وب می باشند . لایسنس CVS شامل آنتی ویروس و آنتی بد افزار، آنتی اسپم ، فیلترینگ وب و نرم افزارهای تحت اینترنت ، فایروال نرم افزارهای تحت وب ، سیستم جلوگیری از نفوذ ، پشتیبانی 7*24 می باشد .

 

Security for varied network needs

Cyberoam meets the varying security needs of customers. Depending on their specific needs, customers can configure Cyberoam UTM appliances to secure their network with choice of individual and bundled security solutions.

Cyberoam security features that come with the UTM appliance at no extra cost

1 CRwi & CRwiNG range of Appliances only      2 Not supported by Cyberoam virtual network security appliances

Cyberoam security features can be subscribed to, individually or as bundles, and are available as 1 year, 2 year and 3 year subscriptions.

Individual Subscriptions

Bundled Subscriptions

Security Value Subscription (SVS) /Security Value Subscription Plus (SVSP) – This security bundle meets the needs of organizations with non-email security requirements. SVS includes Gateway Anti-Virus & Anti-Spyware, Web & Application Filter, Intrusion Prevention System, 8 x 5 Email, phone and chat Tech Support. SVSP covers these security services with 24×7 support.These bundled security offerings are available for CRia and CR NG series of network security appliances.

Total Value Subscription (TVS) / Total Value Subscription Plus (TVSP) – This security bundle offers total security to organizations along with email security. TVS includes Gateway Anti-Virus & Anti-Spyware, Anti-Spam, Web & Application Filter, Intrusion Prevention System, 8 x 5 Email, phone and chat Tech Support. TVSP covers these security services with 24×7 support. These bundled security offerings are available for CRia and CR NG series of network security appliances.

Comprehensive Value Subscription (CVS) – This security bundle meets the needs of organizations hosting web-facing applications. CVS includes Web Application Firewall, Gateway Anti-Virus & Anti-Spyware, Anti-Spam, Web & Application Filter, Intrusion Prevention System, 24×7 Email, phone and chat Tech Support. This bundled security offering is available for CR NG series of network security appliances and Cyberoam virtual security appliances.

 

 


مجازی سازی شبکه های کامپیوتری

مجازی سازی شبکه های کامپیوتری

مجازی سازی شبکه های کامپیوتری
مجازی سازی شبکه های کامپیوتری

به صورت خلاصه مجازی سازی شبکه(به انگلیسی: Network virtulization) را می‌توان به عنوان تکنیک‌هایی برای جداسازی منابع شبکه و محاسباتی، برای واگذاری آنها به یک شبکه مجازی (منطقی)، برای همساز کردن چندین شبکه مجازی قابل برنامه ریزی و مستقل، دانست. در این شکل از مجازی‌سازی همه سخت افزارها و نرم‌افزارها درون یک شبکه مجازی به عنوان مجموعه‌ای واحد از منابع ظاهر می‌شود. جازی سازی شبکه بر روی سازمان در همه سطوح تأثیرگذار است: برنامه‌های کاربردی، ماشین‌های دسکتاپ،;کارگزاها(سرور)ها و منابع ذخیره سازی و چارچوب‌های اصلی. محیط فناوری اطلاعات به طور فزاینده‌ای نامتمرکز است، تعداد کارگزارهای مختلف و جداگانه، ایستگاه‌های کاری، نسخه‌های نرم‌افزاری و دیگر دارایی‌های فناوری اطلاعات به صورت پویادر حال رشد است. این نظام سبب ایجاد یک محیط دارای سودمندی پایین، عملکرد پایین، و هزینه‌های انرژی و تجهیزات افزایشی می‌شود. مجازی سازی شبکه سیستم عامل و برنامه‌های کاربردی را از لایه فیزیکی جدا می‌کند، واجازه می‌دهد که سیستم‌های عامل بر روی یک کارگزار اجرا شود و دسکتاپ‌ها به عنوان یک ماشین مجازی در مراکز داده امن اجرا می‌شود.

اما بطور کلی مزایای مجازی‌سازی شامل موارد ذیل است:

  • قابلیت بالای گسترش
  • ارتقای راحت سخت افزاری و قابلیت سازگاری با تکنولوژی های جدید
  • متمرکز سازی
  • امکان تنظیم و نصب سرورها و تجهیزات مجازی با استفاده از الگو و کپی برداری
  • تسریع امور به خاطر وجود بالقوه دستگاه‌ها و عدم نیاز به صرف زمان برای خرید، نصب و آماده‌سازی
  • جابجایی راحت
  • پشتیبان‌گیری راحت از اطلاعات
  • استفاده از بیشترین ظرفیت تجهیزات سخت‌افزاری
  • عدم نیاز به فضای زیاد به نسبت حالت سنتی
  • کاهش گرمای تولیدی توسط دستگاه‌ها
  • کاهش هزینه‌های جاری نظیر برق، نگهداری، تعمیرات
  • کاهش هزینه خرید تجهیزات سخت‌افزاری زیاد

 


ذخیره ساز های تحت شبکه

ذخیره ساز های تحت شبکه

ذخیره ساز های تحت شبکه
ذخیره ساز های تحت شبکه

NAS Storage

NAS ها دستگاههای ذخیره سازی پیشرفته ای میباشند که مستقیما به شبکه متصل میشوند NAS ها دستگاههای ذخیره سازی پیشرفته ای میباشند که مستقیما به شبکه متصل میشوند و از طریق پروتکل هایNFS ,CIFS , HTTP, …. در دسترس قرارمیگیرند. تجهيزات NAS اطلاعات را بصورت فایل ذخیره میکنند که شامل اطلاعات اضافه فایلها از قبیل مالکیت و مجوزهای دسترسی میشود و مدیریت فایلی را بسیار آسان می نماید. سیستمهاي فایلی توسط خود NAS مدیریت می شود و نیازی به سرور مجزا برای این منظور ندارند. عمده استفاده NAS بعنوان File server و Backup Server میباشد. شرکتهای سازنده NAS معمولا نرم افزارهای خاصی را جهت استفاده بهینه یا بالاتر بردن امنیت و حفظ اطلاعات ارایه میکنند.

SAN Storage

SAN تجهیزات پیشرفته ذخیره سازی اطلاعات با ظرفیتهای بسیار بالا میباشند. SAN تجهیزات پیشرفته ذخیره سازی اطلاعات با ظرفیتهای بسیار بالا میباشند که توسط یک سوییچ خاص (SAN Switch) در یک شبکه مستقل (SAN Environment) قرار میگیرند. این معماری باعث میشود که ترافیک محیط SAN بر ترافیک شبکه تاثیر نداشته باشد. این دستگاهها از طریق دو پروتکل iSCSI و Fiber Channel قابل دسترسی مي باشند و اطلاعات را بصورت بلاك (Block) های دیسک ذخیره می کنند و سیستم فایلی برروی SAN از طریق سرورها مدیریت می شود. مدیریت بلاکی ذخیره سازی باعث سرعت و کارایی بالاتر SAN نسبت به دستگاههای ذخیره سازی فایلی (NAS) می باشد بعنوان مثال در هنگام جابجايي اطلاعات (Replicate) بین دو دستگاه SAN بجای انتقال کل فایل تنها بلاك های تغییر یافته منتقل میشود. از SAN بعنوان دستگاههای اصلی ذخیره ساز (Primary Storage) جهت ضبط هرگونه اطلاعات مانند پایگاههای داده ها،File server و بسیاری دیگر استفاده می شود. شرکتهای سازنده همراه دستگاههای SAN نرم افزارهایی را جهت مدیریت آسان تر و امنیت بالاتر حفظ اطلاعات ارایه می کنند.

 

 


تجهیزات ذخیره سازی Synology

تجهیزات ذخیره سازی Synology

تجهیزات ذخیره سازی Synology
تجهیزات ذخیره سازی Synology

تجهیزات ذخیره سازی Synology: شـرکت synology تولید کننده ذخیره ساز تحت شبکه سینولوژی در کشـور تایـوان پایـه گـذاری شـده اسـت . تجهیزات ذخیره ساز Synology راهی را بـرای شبکه سازمانها  و کاربـران خانگـی ، شبکه شرکتهای کوچک  فراهم کرده است  تا راهی  مطمئـن و قابـل اعتمـاد بـرای متمرکـز کـردن ذخیره اطلاعات در یک نقطه  و Backup   گیـری سـاده از اطلاعات  ، اشـتراک گـذاری فایلها  و همـگام سـازی فایلهـا بـر روی سیستمهای عامل  مختلـف و دسترسـی سـریع بـه داده هـا را فراهـم مـی آورد . بـرای مدیران شبکه  مدیریـت فایلها بصورت  منعطـف و پاسـخگو بـه عنـوان یـك چالـش مهـم مطـرح مـی باشـد . کاربـران تجـاری و خانگـی بـه دنبـال راهـی بـرای افرایـش حجـم و اسـتفاده موثرتـر از فایلهای خود در زمان مورد نیاز  مـی باشـند . سـینولوژی متعهـد بـه توسـعه راهکارهـای  NASبـرای موثرتـر و سـاده تـر کـردن مدیریـت فایلها  مـی باشـد . اسـتفاده از خلاقیت بـه عنـوان امـری کلیـدی باعـث گردیـده کـه تجهیزاتNAS سـینولوژی در بر گیرنـده خـط کاملـی از محصـولات سیسـتم عامـل ،  نـرم افـزاری ، ذخیـزه سـازی سـخت افـزاری و نـرم افزارهـا و سرویسـهای گوناگون گـرد.

 ذخیره سازهای تحت شبکه سینولوژی با توجه به تعداد هارد ، منابع سخت افزاری و نوع استفاده ای که از تجهیزات سینولوژی خواهد شد به چهار گروه مختلف تقسیم بندی می شوند . برای انتخاب بهترین محصول سینولوژی شما می توانید با کارشناسان مرکز پشتیبانی انفورماتیک ایران ، نمایندگی فروش و پشتیبانی Synology تماس گرفته و یا روی این لینک کلیک نمائید .

انواع ذخیره ساز تحت شبکه سینولوژی Synology

تجهیزات سینولوژی برای

کسب و کارهای مقیاس بزرگ

 

تجهیزات سینولوژی برای

کسب و کارهای کوچک و متوسط

تجهیزات سینولوژی برای

کسب و کارهای خانگی

تجهیزات سینولوژی برای

مصارف شخصی و خانگی

عملکرد برتر ذخیره سازهای Synology

تجهیزات سینولوژی عملکردی بالاتر  با توانی بسیار زیاد ( بیش از 3900 مگابایت/ثانیه و 348000)  عملیات ورودی و خروجی اطلاعات  را بر اساس انواع  پیکربندی RAID   فراهم می‌کند. تجهیزات سینولوژی دارای انواع رم  از 8 گیگابایت تا 64 گیگابایت  مجهز شده اند  که  در برخی از مدلهای ذخیره ساز سینولوژی نیز در  صورت نیاز امکان گسترش آن تا 1200 گیگابایت وجود دارد، بنابراین، مدیران  شبکه می توانند با استفاده از تجهیزات ذخیره سازی Synology  امنیت فایلهای شبکه خود را تضمین کنند و با خیالی آسوده از اطلاعات سرورهای شبکه خود Backup  تهیه نمایند .

 

انتقال سریع داده‌های رمزگذاری‌شده با AES-NI در ذخیره ساز شبکه سینولوژی

رمزگذاری داده‌ها در یک سیاست امنیتی سالم، ضروری است ذخیره سازهای تحت شبکه Synology    به یک موتور رمزگذاری اختصاصی مجهز شده اند تا  سیستمی ایده‌آل برای قفل کردن دیجیتالی فایلها ، داده ها  و پوشه‌های سرور شبکه  را فراهم کنند . سیستم رمز گذاری فایلها در سرور ذخیره اطلاعات Synology   هم‌زمان رمزگذاری شده و بدون فقدان قابل توجه عملکرد، منتقل می‌شوند. ذخیره سازهای شبکه سینولوژی دارای  سرعت خواندن بیش از 450 مگابایت/ثانیه و سرعت نوشتن بیش از 190 مگابایت/ثانیه هستند که این شرایط را  در انتقال داده‌های رمزگذاری‌شده فراهم می‌کنند .

 

پشتیبانی ذخیره ساز Synology  از سیستم عامل های مختلف

ذخیره ساز سینولوژی  با پشتیبانی از سیستم عامل ویندوز AD،   LDAP و Domain Trust، ادغام یکپارچه حساب را ممکن می‌سازد. ویژگی User Home، می‌تواند به صورت خودکار پوشه‌ای به نام «خانه» را جهت کمینه‌سازی تلاش مدیریتی در ایجاد پوشه‌های «خانه» برای تمام حسابها، برای هر حساب کاربری ایجاد کند. پشتیبانی ویندوز ACL در تجهیزات سینولوژی امکان تنظیم دقیق کنترلهای دسترسی و راه‌اندازی حق دسترسی به فایلها و پوشه‌ها در NAS سرور های Synology   از طریق رابط کاربری آشنا در ویندوز را برای مدیران فناوری اطلاعات فراهم می‌کند. تجهیزات سینولوژی  با   سازگاری که  با اکثر پروتکل‌ها دارد  می‌تواند هزینه‌های راه اندازی فایل سرور  را حذف کند و کارایی مدیران شبکه را افزایش دهد

 

Synology  دارای راه‌حل ذخیره‌سازی  مجازی سازی

ذخیره سازشبکه Synology دارای  راه‌حلهای ذخیره‌سازی یکپارچه   برای محیط‌های مجازی، شامل VMware، Citrix وMicrosoft Hyper-V می باشند . تجهیزات سینولوژی  با ادغام VMware vSphere 5 & VAAI، به تخلیه عملیات ذخیره‌سازی مشخص کمک می‌کند و قدرت محاسبه در محیط‌های مجازی  VMware را بهینه‌سازی می‌کند. پشتیبانی ویندوز ODX، توسطدستگاه ذخیره ساز سینولوژی Synology  کار با داده‌ها را در زمان تخلیه انتقال داده‌ها تسریع می‌کند.استفاده از  iSCSI  درذخیره ساز شبکه ای synology نیز امکان تقویت ذخیره‌سازی در مجموعه‌های ذخیره‌سازی مراکز داده‌ها را برای کاربران شبکه های کوچک و متوسط  فراهم می‌کند.

 

سیستم مدیریت مرکزی سرورهای Synology

CMS برای سازمانهایی که  بیش از یک سرور Synology NAS، دارند مناسب است و استفاده از CMS سیستم ذخیره ساز تحت شبکه Synology   سهولت و انعطاف‌پذیری را برای مدیر شبکه و سرورها  جهت مدیریت تمام تجهیزات ذخیره ساز شبکه سینولوژی ،  از یک نقطه ورودی فراهم می‌کند. اگر شما نیز یک مدیر شبکه هستید  می‌توانید از طریق یک رابط ساده مروری بر مصرف منابع و صورت‌های عملیات تجهیزات Synology مورد استفاده در شبکه خود را   بدست آورید که در شناسایی آنی هر مساله‌ای به شما کمک می‌کنند. CMS  با سیاستهای گروهی می‌تواند کارهای  بیشتری را برای وظایف روزانه شما انجام دهد. با الحاق NAS به یک گروه، به صورت خودکار و بدون تنظیمات اضافی، خود را با قوانین تطبیق داده و به نحو مطلوب رفتار می‌کند.

 

 

 


آخرین دیدگاه‌ها

    دسته‌ها